Tanke

Just nu funderar jag på om stronge herr R har bytt telefonnummer. Jag fick ett mycket skumt sms från sköna fröken J som gör att jag misstänker detta. (Stronge herr R har för övrigt sommarens mest spännande jobb!)
En annan jag fick ett skumt sms från var finaste fröken A, det kom klockan 01.03 i natt, och jag tror att hon kanske tittat lite för djupt i dunken.

Annars är sommaren ganska lugn. Hälften av frukttiden gjord, och än så länge har potatisen bara tagit slut helt en gång (men det var inte mitt fel!).

(Har ni märkt att mina namn här i bloggen börjar likna löjliga familjen? Stronge herr, sköna fröken och finaste fröken...)

Kommentarer
Postat av: Anonym

*r jag fröken Skåne då? :)

PUSS!

2009-07-06 @ 15:53:48
URL: http://micela.freshmagazine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0