Leo&Lukas

Har jag sat att jag blivit gammelkusin igen? Kusin C fick sina små (under 2 kilo båda två) pojkar Leo och Lukas (som vår fina hund!) lördagen den 11e juli, någon gång runt tio-elva på kvällen. Mycket trevligt! I dagarna flyttade de hem till Linköping eftersom Lukas nu kan andas utan hjälp. Jippie!! Vi alla längtar efter att få träffa dem, såklart, fast de kommer ha vääärldens fulaste dialekt när de blir större...

Okej. Jag längtar lite efter egna. Helst flickor. Men för mig spelar det ingen roll, jag hoppas för blivande farfar As skull.

Imorgon åker vi till Avesta (Avesta-Krylbo nästa!).
På lördag åker vi till Småland!
Nästa söndag, om tio dagar, åker vi till världens finaste stad, älskade Bejiing!

Kommentarer
Postat av: Toffs

Nej, jag kan inte för mitt liv förstå Kent. Men jag lovar att inte tycka sämre om någon som gör det... :) Krams!

2009-07-24 @ 21:01:34
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Toffs

Ja, jag måste erkänna att jag dumt nog inte läst Anne på Grönkulla. Har sett filmen/tv-serien och älskade den när jag var liten, borde läsa den...:)

2009-07-30 @ 18:09:03
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0