Frasier rules forever!

Varför varför varför tar lediga dagar slut så fort?
Egentligen spelar det ingen roll, för nu har jag bara typ två veckor och två dagars jobb kvar för den här sommaren, och sista veckan kommer nog inte ens innebära ångest. Jippie!
I Beijing ska jag shoppa som jag shoppade i England, fast liiiite billigare. Skönt, faktiskt. Inte för att garderoben är tom, men hur kul är det inte att köpa nytt? Usch, jag vill ju inte säga't, men det är kul med grejer. Lycka är att äga skitmyclet grejer, helt enkelt.

Om precis en vecka sitter vi i biomörkret och ser på nya Harry P. Mmmmm

(Jag har kollat på första säsongen av Frasier i princip hela dagen. Det är guld.)

Kommentarer
Postat av: R

Vad skrev den människan som gör att du misstänker att jag bytt nr? För det har jag inte gjort..:)

2009-07-17 @ 12:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0