Ups&downs

Det är konstigt, livet här. Ibland är glad, för att i nästa stund vara ledsen. Visst känner jag hemlängtan, men det är inte det som gör mig mest ledsen, det är...något annat. Jag somnade vid tiotiden igår, och vaknade helt jättetrött vid åtta (av klockan). Det känns inte normalt. Så mycket sömn ska man inte behöva! Förhoppningsvis är det samma känslor som kusin C hade när hon var i Spanien; skitkänslor de första veckorna. Hoppas.
Lyssnar på P3 för att må bättre. En av mina bästa låtar, för ett tag sen, dök upp.  Den är fin.



Hellogoodbye - Here in your arms

För övrigt har jag börjat använda punkter (...) jättemycket på msn. Kan det ha något att göra med sinnesstämningen tro?

Kommentarer
Postat av: Toffs

gissningsvis är det omställningen som gör det. det kommer fixa sig snart!!! You go girl!!!

2009-01-29 @ 18:34:19
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0