Min man

Min så kallade man antydde igår innan sängdags att jag bloggar för dåligt. En liten kommentar om att jag är en morgonmänniska tyckte inte han räckte.
Jag vill gärna göra allt jag kan för min man, såklart, men min hjärna är tyvärr ganska tom just nu. Tråkigt men sant. Jag skulle tippa på att det beror på den nära anstående (?) resan. Om jag tänker så tänker jag på den, funderar på hur det kan bli, och inget annat. Tyvärr.
Alternativ två är att det är svårt att tänka med Krister Henriksson i lurarna, som hela tiden talar om vad som händer i en värld långt ifrån denna.
På tal om världar långt från denna så visades Pans labyrint i på gymmet idag, och det är banne mig en av de vackraste filmer jag någonsin sett! Så mycket saga har jag aldrig sett i en film förut! Jag tror bestämt att jag ska se klart den här hemma nu i eftermiddag. För nu har jag en veckas semester från jobbiga grjer. Nu ska jag bara njuuuta av hemma och alla finingar runtomkring mig, och kanske packa en smula. Sen blir det ett helt annat liv i vår. Bästa att passa på att finnas till utan att tänka medan jag ännu kan.

 

Trailer till Pans Labyrint (det finns massa bra klipp p youbtube om man inte ids se filmen, men att se filmen är nästan en självklarhet om man gillar sagor och riktigt bra film, tycker jag).

För övrigt, på tal sagor och sånt, så hittade jag min dröm storskjorta idag. Den bara hängde där, på rea på Wearit, där jag nästan aldrig hittar något. Därför är dagen extra bra idag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad söt du är! :) Men du, berätta mer om resan, jag känner att jag missat något stort!

2009-01-09 @ 22:31:01
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0