Folket i landet bredvid

Fler analyser av England kommer med största sannolikhet att komma, vi upptäcker märkliga saker varje dag.
Men det gör ingenting, jag älskar ändå det här folket, trots att de lever lite isolerat på en ö där högertrafik och fibrer ännu inte är uppfunna.
För de älskar ju mig! Eller, de är i alla fall ett väldigt trevligt folk som gärna kallar varandra (och mig förstås) för love, sweetheart och dear. I kassan i mataffären, när man ska betala räkningar, städerskan, kafépersonalen (i alla fall de på BH's), och så vidare och så vidare... Det är väldigt trevligt, trots att det mest är artigt, men det låter liksom extra artigt.

Nog om detta för nu.
Min favoritfilm genom alla tider (typ i alla fall) får en uppföljare! I like! Jag brukar slökolla på Grabben i graven bredvid lite nu&då; när jag är glad, ledsen, när jag är pågång eller vill varva ner. Denna kan ju inte bli lika bra, men ändå. Jag ska då se Tjejen i graven bredvid, och kan bara hoppas att Elisabet&Michael vill vara mina favoriter igen. Man kanske skulle ta och mejla dem...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hihi, ja, det känns nästan som att jag gör det faktiskt :) Jag som egentligen inte tänkte visa upp hemmet på bloggen, försöka hålla lite av det privata hemligt, men jag kunde visst inte hålla mig till det.



Jag hoppas också på att det blir Elisabet&Michael som är med i uppföljaren!

2009-02-12 @ 17:23:30
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: Toffs

åh, ska de göra en uppföljare...måste ses!!

2009-02-13 @ 13:46:52
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0