En månad

Nu har jag varit här en månad. Eller förlåt, fyra veckor. För fyra veckor sedan satt jag och var lite halvt depirmerad och mycket omskakad i det sunkiga rummet på Randall. För fyra veckor sedan var jag aptrött. För fyra veckor sedan saknade jag herr C.
Mer kommer jag inte ihåg.
Nu sitter jag i det mysiga (nåja...) rummet på Lomas och försöker läsa The House of the Spirits och saknar herr C. Fortfarande. Att åka ifrån honom må ha varit dumt, men jag vet ju att vi alltid kommer hitta tillbaka till varandra, på något sätt.

Jag måste läsa vad jag skrev, då i början.
Tänk att man kan vara så glömsk, att minnet kan vara så kort, på en blott 25-årig fröken (tant).

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tiden går så fort, det känns som att det var alldeles nyss du åkte!

2009-02-18 @ 16:27:48
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0