Ojdå

Jaha, jag tror jag ska skippa hela det där mamma-tjaffset, mest för att jag kommer bli en såååå jobbig mamma.
Chewbacca har börjat gå och lägga sig lite där han vill, han leker mer själv och är allmänt mindre klängig på husse&matte, och jag är superstolt. Jag vill berätta för alla att han går och lägger sig i egna rum, fast hans säng och favoritmatta är där jag sitter. Men vem vill veta liksom? Han är ju bara en hund. Fast han är vår hund, och han är precis lika mycket värd som vilken unge som helst. (Just nu känner jag så, och det är jag inte alls rädd att säga.)


En liten raring

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack, vad snäll du är! :)

2009-12-06 @ 13:48:37
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0