Knäckigt

Nu kanske julen ändå är påväg! Herr C står just i detta nu och häller upp knäck i formar. Det går väl sådär, han har aldrig gjort det förut, men han är glad så jag låter honom hållas.
Ute är det för övrigt 16,4 grader kallt, det känns fint. Chewbacca tycker nog det är i kallaste laget, för han varvar djupsnödyk med att kuta fram i förhoppningen att komma hem, in i värmen. Allra lyckligast är han förstås på mattan i köket, finast sovplatsen eftersom han då har stenkoll på vad sjutton vi håller på med.
Spotify är skit, de hittar bara norka julsånger åt mig. Jullåtar, som Do they know its Christmas? har jag, men inga såna fina jullåtar som sjungs av en liten, liten barnakör. Trist.

Just nu skulle jag vilja att min sambo lycklig ropade "maten är klar!", för jag är superduperhungrig. Men men, jag får väl ta tag i köttstekandet själv, iställt för att sitta här och spela Mahjong och lyssna på HP.

Kommentarer
Postat av: C

Jag tycker att det gick bra med knäcken. Å inte spillde jag nått heller. Så det där var bara förtal :)

2009-12-18 @ 22:21:01
Postat av: Anonym

Jag saknar dig

2009-12-19 @ 12:50:44
URL: http://micela.freshmagazine.se
Postat av: toffs

tips: Agneta Fältskog och hennes dotter har en fin julskiva som finns på spotify

2009-12-20 @ 12:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0