Jul, jul, strålande jul

Eller strålande essay kanske.
Jag har suttit och stirrat på uppsatsen, tröstätit kex, druckit äcklig bubblecola och plus lite Baileys på det, och känt mig allmänt dum i huvudet hela kvällen. Jag ville nog allt ha choklad mest av allt, men det hade vi ju verkligen inte hemma.
Hjärnan är slut, men jag tror inte det är därför jag inte förstår varför folk envisas med att älska Mysteriet på Greveholm mest av allt. Bra var den, men det finns bättre. (Tomtemaskinen, Kaspar i Nudådalen och Allrams Höjdarpaket slår den, alla gånger. Jag ska nog se första avsnittet av Allram typ...nu.)


Kommentarer
Postat av: Toffs

Jag tycker Sunes jul slår ALLA andra julkalendrar! Framför allt städ-avsnittet...=)

2009-12-02 @ 20:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0