Första dagen

Imorn är det skoldax igen. Ganska kul, men fruktansvärt ovant och avlägset förstås. Jag menar, efter en helt lovley termin i sköna Wolverhampton känns det rätt knasigt att återvända till Högskolan Dalarna, och dessutom läsa på C-nivå (III-nivå!) och inte bara flummiga Level 1-kurser. Men men, efter en kickstart med alla tre kurserna imorn kommer jag nog in i det. Det blir säkert en hård termin, men tydligen kommer jag vara hemma med Chewie ganska mycket, för på C-nivå (III-nivå!) är man tydligen inte mycket i skolan och hänger.
Chewie ja, han mår bra såklart, och duktig är han!, men hur sjukt blir det inte att inte vara med honom hela dagen imorn då? Det blir såklart jättesjukt, och jag kommer sakna honom järnet. Hoppas bara han saknar mig också, hehe.

  Två bra bilder på lille C (och store C oxå minsann!)

Kommentarer
Postat av: Toffs

nu har jag mailat universitetet i Limerick, känns superpirrigt! hoppas att jag får rätsida på det hela, så jag vet att det blir rikgit!



Helt underbart att vi går i samma kurs, så skönt att kunna reda ut begreppen med nån som inte redan är irländare...:) Krams!!

2009-09-02 @ 14:19:06
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0