Temperaturen

Min termomenter på datorn visar med största sannolikhet lite fel, för den visar moln när det är strålande sol, men likförbannat kan det inte vara så många grader ute än. Kanske senare idag, det skulle kunna bli lika värmeböljevarmt som igår, men inte än, inte klockan nio på morgonen. Ändå har jag sett en hel drös, nästan en busslast, människor som inte har någon jacka på sig. Detta är inget ovanligt, men nu har de heller ingen tjock tröja på sig. Bara t-shirt. Och byxor/kjol då. En tjej hade något slags linne, leggings och sandaler. Det är vad jag kanske har på mig en extremt varm sommardag, inte en av de första riktiga vårdagarna i april.

Nu är Kina-resan betald. I augusti blir det Bejing och Xian. Mysigt.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Nä jag vet, Marklund är ingen vidare författare, hon är ganska tråkig. Men jag är övertygad om att det är inläsningen som gör det.. Jag tål knappt ens att se Marklund, och när Skavlan tryckte till henne så hon nästan började grina så mådde jag så gott...:)

2009-04-21 @ 14:00:09
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Toffs

lovely förresten med kina! du är mycket berest du..:) hoppas att det blir lika bra som förra gången!:)

2009-04-21 @ 14:04:23
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0