Ljusknarkare

Jag feberdrömmer om det svenska ljuset. Astrids Alla vi barn i Bullerbyn hjälper mig på vägen. Kolla in blomplockarscenen på midsommarnatten, sådär en sex-sju minuter in i part 6 på youtube. Mys!
(Och svensk sommar är ju regn med, så leta gärna på avsnisttet där de åker ut till ön på skattletarjakt om ni vill frossa i svensk sommar, det ska jag göra!)

Gud vad jag längtar till midsommar, det får bli en übersvensk (haha!) variant detta år.



Part 8 är min favoritdel, den om skatten på ön, så mysigt! Åh, vilken lycka!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har också längtat massor till midsommar den senaste tiden, synd bara att jag blev schemalagd på jobb hela kvällen...

2009-04-21 @ 10:09:09
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0