Idag skiner solen

Jag hatar att vara sjuk. UnderbaraClara skrev för några dagar sedan att det kan vara skönt att längta efter snuva, att längta efter att vara sådär sjuk som man var när man var liten. Well, längta kanske är skönt, men att vara sjuk, det är fanimej hemskt. Jag tror jag har feber, både i halsen och i övriga kroppen. Efter mycket sovande, både igår och idag, börjar det ge sig. Tur att fröken Ingmar Boll köpte med lite nödvändigheter från ASDA, så slapp jag gå, annars hade jag nog legat och tyckt synd om mig själv ännu mer än vad jag gör nu.

Just ja. Solen skiner som attan här. Jag irriterar mig på solen, varför kan det inte regna när man vill det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0