Veckans...

Okej, jag är för förkyld för att hitta på spännande grejer att skriva om, men jag måste verkligen skriva av mig. Kanske slutar uvudet att spränga så då...
Därför snor jag redaktörkarins vanligaste idag, men med modifiering såklart.

Veckans (i halvtid)...
Låt: Waterloo! Helst med Mamma Mia-ememblen i tidstypiska kläder.
Dryck: Riktigt het te, det lindrar.
Dröm: Att få igång träningen ordentligt...
Tanke: Ett ABBA-SingStar vore najs...
Nyhet: Ett ABBA-SingStar släpps snart!!!
Plugg: Förra veckan duktiga fröken Wallenlöv, hon är som bortblåst
Braiga: Att förra veckans plugg var så successful att jag kan kosta på mig att vara sjuk och plugga bara sex timmar om dagen denna vecka.
Plan: Jag och fröken M ska se bautamycket film i höst! Bland andra Angus, thongs and full-frontal snogging, med min gamla Skottlandsidol Georgia Nicholson i huvudrollen.
Mat: Mackor. Det är det enda som biter på en förkylning.
Trista: Herr C och jag ses inte mycket om kvällarna, vi är populära och fullbokade...
Ser-fram-emot: kräftskivan såklart! Imorn åker de kinesiska kräftorna upp ur frysfacket och in i kylskåpet för optimal långsam upptining. Fröne C får rynka på näsan hur mycket hon vill hehe.
Plagg: mjukisjeans och billig sköntröja.
Dåliga idé: träna "försiktigt" med snorig näsa.

Nu kom C hem, jag ska nysa på honom innan han åker.

Kommentarer
Postat av: Herr R

Kinesiska kräftor, fröken Wallenlöv! Kan inte Kjelleman fixa lite fina kräftor från Vättern? Akta dig för havskräftor bara, det är mer som att äta spindlar..

2008-09-10 @ 21:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0