Varför?

Varför kan jag inte vara inspirerad till att plugga oavbrutet? Ständigt och jämt? Eller i alla fall de där åtta timmarn om dagen. (So far: fem timmar kanske? Och då är klockan snart fem = tid att gå hem för dagen?)
Varför kan inte viss människor få den där orienterarförkylningen så att rösten försvinner så de inte kan svära mera?
Varför kan ingen svara på alla frågor?

Jag orkar inte gör en hel dagens, till vilken nytta liksom?, så jag nöjer mig med ett Dagens Tack: Tack fröken T, för att du guidar mig i utbildningsdjugeln, det är så sjukt skönt att ha träffat någon som är på precis samma plats som jag! Och du, jag ser fram emot Melodikryssetlördagen fröken T föreslog sist vi åt lunch! Jag röstar för att den blir av. Lätt.

Nu ska jag fundera på språk och kön. Eller, language and gender, som vi säger i vår lilla värld.

So long!

Kommentarer
Postat av: Toffs

signaturmelodin "the more we are together, together, together" jag längtar också, efter vecka 40 jobbar jag inga lördagar utan viker dem helt åt anders eldeman!! så då kan vi boka in det!! klockrent!!

2008-09-24 @ 10:42:54
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0