Personligen...

Okej, för att undvika börja städa hamnade jag här hos Clara, och belv tipsad om ett personlighetstest. Sånt är skoj. Inte minst när de stämmer:

"Din personlighetstyp: Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig: Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare."

HA. Jag vet inte om det ÄR jag, men det är i alla fall så jag känner mig.



Det är nåt med den här videon:



Jag får inte nog, och tårarna rinner varje gång. Vad är det med lejonhistorier egentligen?? (Tänk: Lejonkungen!) 

Enoguh with the crying, and thank God it's Friday!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, hon är ju verkligen jättehärlig! :) Alltid glad, personlig och alltid goda bakverk!

2008-09-14 @ 14:59:05
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com
Postat av: Toffs

Men jisses, jag blev också jätterörd...sånt där får man inte visa såhär sent, nu kommer jag drömma om lyckliga lejon. Sådär gör i och för sig min hund när jag kommer hem från jobbet, men ett stort lejon i det vilda? Aldrig hört talas om det...wow. torkar en tår

2008-09-16 @ 23:41:24
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0