Lunchblogg

Världens bästa mat idag, blodpuddig! Det är gott, fast lite läskigt såklart.

Något annat som är läskigt (kolla vilka Melodikryss-koppling!) är min bästa musikal någonsin; Jesus Christ Superstar!. Jag såg den på TV någon gång i början av seklet, och föll som en fura. Mamma och pappa hade skivan (orginalet, från 70-talet jajemän!) och på den vägen är det. Jag är fast!



Slutlåten, den bästa, i versionen från 2000-nånting

Jag älskar den musikalen, den storyn! Jag är en musikalmänniska, och detta är tidernas bästa musikal, vilken form den än kommer i.
Nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Toffs

jamen jaaa!! musikalmänniska är jag också!! och jag älskar jesus christ också!! men carolina gynning är ju inte jordens smartaste människa...hehe...men mycket roligt att läsa.. :-)

2008-09-24 @ 14:21:53
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: Toffs

jag har sett två olika uppsättningar jesus, en med roger pontare som pilatus, en annan med en jätteduktig estetklass som hade det som avslutningsprojekt...

2008-09-24 @ 14:22:57
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0