Glömt

Jag kom på en bok till på min måste-läsa-lista:
Joyce Carole Oats - Blonde
Jag har inte läst klart den än, hon har knappt ens vuxit upp, men den är likförbannat fantstisk.

Och något annat jag alltid glömmer (se där! ännu en Melodikrysskoppling!) är alla favoriter ur Hipp Hipp! Morgan Pålsson tar alltid priset. Han är faktiskt helt kokorolig. Ännu en bästa: Robert tröja med trycket "Morgan Pålsson ut ur sydostasien". Jag och stronge herr R funderade starkt på att göra egna sådana ett tag. Det hade varit snyggt, tyckte vi.

För övrigt analyserar jag skiten ur både Wordsworth och Coleridge, om någon undrar. Blake däremot, som ni alla vet, förstår jag mig inte på. Inte ute lite biografiläsning (det jag älskar mest med litteraturkunskap för övrigt) i alla fall.

Svar till Therese:
Jag vet inte hur vi ska kunna hålla oss! Nog för att jag faktiskt inte brukar lösa korsorden på papper gör jag det ju i huvudet så att säga. Vi får helt enektl tvinga oss själva att stänga av radioapparaterna (nåja, webbradion) efter Ring så spelar vi. Det blir tufft, men det kan gå.

Nu ska jag sortera tvätt, jag litar inte på att herr C klarar det. Jag är så tantig av mig att jag nästan trillar baklänges...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0