Glocalbajs

Jag gillar inte all sorts reklam. Viss reklam är baaaad reklam.
Som all den som handlar om en viss internetleverantör som börjar på G och slutar på lockalnet. Jag hatar den, och dem. Det företaget är mitt eget hatobjekt.
Trist att de har tagit sig in i mitt huvud, i min blogg... Men men, jag får skylla mig själv som inte är en stor blogguru som tjänar pengar på den reklam jag vill.

Läs och läs, aldrig är det annat.
Jo, just nu skriv (egentligen), sedan lyss!

Och inga feta bokstäver blev det idag, för idag är ingeting extra viktigt.
Jo!, ikväll ska farbror C och herr FL umgås. De ska se fotboll och farbror C har hotat med att ockupera min vita soffa. I do think he loooooves it! 

Kommentarer
Postat av: Toffs

Ja, det var sååå skönt... jag vill inte skriva ut vem jag menar in case hon råkar trilla in på bloggen... :-) jo, Irene sa massor med bra saker om Irland, och hon kommer förmodligen prata om utlandsstudier när vi har henne nästa gång, hon blev så glad. Jag sa att du också tänker åka och hon kunde verkligen rekommendera Nottingham, sa hon. Det blir c-uppsats på distans för mig, lite tufft men ska nog gå. Bara vi hittar ämne att skriva om så skulle det vara lugnt... Men hon rekommenderar att vi söker upp Catarina Enhörning för bäst info...

2008-09-16 @ 17:32:03
URL: http://gilgamesh.blogg.se/
Postat av: C

nottingham is the shit som man säger. =)

2008-09-18 @ 13:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0