Dagens!

Jojo, en dagens låt har jag idag.
Igår var det Knowing me, knowing you, idag är det denna:



Mando Diao, If I don't live today then I might be here tomorrow

Varför? Jo, för att jag gör en logisk kullerbytta och tänker: om jag inte lever idag, så kommer jag inte vara här imorgon heller... (If I don't live today, then I won't be here tomorrow). Eller kullerbytta och kullerbytta, jag missuppfattar texten bara, lite för att jag vill.
Men erkänn att videon är lajbans?

Min serenad (Oshikuru!) till fröken A funkade! Vi ska ses i helgen. Vaijert!

Nu ska jag skriva klart inlämning till tisdag, sen mysplugga. (Alltså: läsa Jane Eyre. Hon är en mes, men kanske ger det sig ju längre in i boken man kommer? Lättläst är den i alla fall, det tackar vi för!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0