Because I'm bad

Det går så dåligt idag att jag nästan avlider. Jag som skulle vara så effektiv. Jag gör det jag ska, visst, men det går så sakta, så sakta... Som om jag är minst en miljard år äldre än vad jag verkligen är.
Fast jag ljuger, jag gör det jag ska emellanåt. Emellanåt sitter jag och gogglar desperat efter bloggar(e) jag skulle kunna känna. Illa.
Och i eftermiddag ska jag jobba. Jag är inte peppad någonstans.
Oh le pooh. Bäst att försöka återgå.

Dessutom åker farbror C ifrån mig ikväll. I flera dagar. Hur trist är inte det?

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tror att det är en släng av "måndagsplugg" som har drabbat dig, jag sitter själv med samma symptom... Allt som man borde göra, och som man vet att man verkligen borde göra, tar liksom emot och allt annat är plötsligt allt mer lockande.



Det kanske är någon slags mekanism som slår till varje gång man faktiskt har tänkt vara effektiv.



Konstigt det där :)

2008-09-29 @ 11:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0