Vuxen?

Helgen var skoj, såklart. Men jag tror allt att jag växte upp en smula mer. På väg att bli vuxen på riktigt? Det känns allt så.
Jag har lovat mig själv en eller två saker, och de måste jag försöka hålla, för jag är trött på mig själv.

Nu är Gastby klar, då väntar Heart of Darkness och annat litteraturbajs.
Jag längtar till imorgon och hoppas att jag hamnar i samma grupp som fröken T (Toffs!), för det vore skönt.
Jag längtar till helgen, då det förmodligen förhoppningsvis blir en efterlängtad Melodikryssetlördag, mys och absolut ingen utgång. Utgångsdagarna är förbi, räknade.
Jag längtar till Stockholm, till en-kanske-resa till England, till jul och till mer mys än tänkas kan.



Här Toffs, här är Coldplays bästa låt:



Till Kingdom comes - Coldplay live in Glastonbury


Ses vi imorgon? =)


Kommentarer
Postat av: Toffs

Klart vi gör!! Jag ska som vanligt göra tusen miljoner saker men vi ses imorgon!! Jag hoppas också att vi hamnar i samma grupp. Har träffat en lesbisk kvinna idag som är helt makalös, inte alls som vår vän...Är imponerad av hennes styrka, och hon var dessutom väldigt diskret. Alltså raka motsatsen till knubbfinger...



Har tusen saker att prata om, känner jag! Har tankat energi och är på strålande humör, så jag hoppas att morgondagen blir lyckad och friktionsfri (antar att du förstår vad jag menar...:-) ) Åh, jag skulle kunna babbla på i evighet amen, har fått en riktig energikick!!

2008-10-20 @ 23:17:01
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0