Världen är uppochner

Allt är bakochfram idag. Eller uppochner. Eller bara konstigt.

Vi hade seminarie idag, inte imorgon.
Blondinbella slutar blogga.
Vi har haft typ tre grammatik seminarier och nästa vecka är det tenta.
Söndagsångesten kom idag.
En kompis sprang iväg, som hon inte brukar göra, och en annan har skickat vykort, som hon inte brukar göra.

Och då är klockan inte ens förbi lunch.
På tal om det så har jag inte ätit lunch än. Det är så tråkigt. Vart är den där kocken jag önskade mig?

(Dagens ord: inte.)

Kommentarer
Postat av: Toffs

Vännen, antar att du menade att jag sprang iväg, jag ber om ursäkt, hade jättebråttom...jag ligger jättemycket efter också och allting bara hopar sig, så jag måste ta tag i saken...men förlååååååååt!!

2008-10-13 @ 14:36:19
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0