Upp&ner

Okej.
Just nu är jag mitt i världens känslostorm.
Visst är det irriterande när man är totalt inställd på en sak, sedan ändras det liksom bara en smula, och så känns det som om hela världen går under? Som när tåget är tio minuter sent, det börjar regna lagom till man kommer fram, och är man dyngsur när man kommer hem.
Okej, så är det väl inte, men nästan. Det känns som att det ösregnar på mig, fast jag vet att jag kommer komma hem, och jag kommer torka. Men ändå...

Äh.
Nu skulle jag behöva en rejälv kaffe- och shoppingrunda med...vemsomhelst. Trots att fikat och minishoppingen med fröken Burce var bra idag.
Men. Jag hade behövt den nu.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Är gärna med på kafferunda! hojta gärna till så vi kan döda några timmar!!

2008-10-17 @ 09:17:16
Postat av: Toffs

men vaddå Irland förresten? Har du fått klart om att åka dit istället för Nottingham? Jag måste få veta nu...:-/ verkar som om enhörningskan är liiiiiiiiiite koko i så fall, vi skyller ALLT på henne.

2008-10-17 @ 09:18:19
Postat av: C

gummarn jag har kollat runt lite om det där Limerick pratade med en på Forest forum han har bott på den gröna ön i 8år och han sa att Limerick inte var något vidare, det gick under namnet capital of crime på Eire. :-( Men det äår bättre än ingenting! jag kommer dit i vilket fall som helst. Ska skälla på Enhörningen när jag träffa henne nästa gång!!! :-)

2008-10-17 @ 10:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0