Tyst

När man inte har något att säga, då ska man bara vara tyst. Väl?

(Synd att det inte funkar i pluggsammanhang. Även om jag vill lämna in en uppgift där det står ungefär "I have nothing to day, therefore I will not say it" så törs jag inte. Även om jag säkert kan bevisa att det är postmodernistiskt.)

Det mest irriterande idag gäller såklart Högskolan. Utbytesmänniskan svarar inte på mail, och jag vet inte hur våren blir.
Det mest bästa idag är att jag ÄNTLIGEN ska klippa mig imorgon. Jag vet knappt var, eller vem som får äran, men skönt ska det bli. Till och med jag ser att nederdelen av håret är en enda röra.

Kommentarer
Postat av: C

jag ska oxå klippa mig fast på måndag :-P

2008-10-29 @ 15:08:48
Postat av: Toffs

hahaha, sant. man ska vara tyst om man inte har något vettigt att slänga ur sig. tack förresten för roliga uppdateringar under veckan!

2008-11-02 @ 11:20:33
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0