Och

And the world is calm tonight...


Kommentarer
Postat av: Herr R

Fan fröken Wallenlöv, nu blir jag rörd igen! Skulle jag vara den mest medkännande av dem alla?? Hoppas det stämmer lite, för det är mycket snack om empati på en viss skola just nu.. Och undertecknad blev underkänd på etikdelen i en praktisk examination förra veckan, kan du förstå?! Jag som verkligen är förespråkare av den mjuka vägen, även om jag blev tvungen att sätta ner foten i nyss nämnda sammanhang..

2008-10-13 @ 21:43:44
Postat av: Toffs

Vilken härlig bild!! Åh, det är trååååååkigt att vara i skolan utan dig och Britta...ni livar upp och så kan man hata utan att känna sig elak...:-) ännu ett knubbfinger har nämligen visat sig...hilfe.

2008-10-15 @ 15:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0