Meddelande

Härmed meddelas att jag önskar mig många nya bloggadresser i julklapp! Såna adresser som när jag klickar på dem kommer det upp nya spännande små texter och tankar, inte bara massa "nu är jag i skolan vi ska ha matte bläää...", "dagens outfit: tröja från h&m..." eller "titta vilket fint foto...". Jag vill ha texter, texter i mängder, om stort och smått, korta och långa.
Men, man läser som man tänker, så är det ju. Jag tänker i text, vissa tänker i bild och andra i mode.
Tur det finns några som faktiskt skriver om saker, inte bara bloggar.
(Utan inbördes ordning:
Clara
Toffs

Fröken R
Fröken A

Och jaaa, jag har visst pratat om dem förrut. Men om NÅGON känner sig manad - klicka och inspireras. Kanske gillar jag dem bara för att jag träffat sjutiofem procent av dem i verkliga livet och har massor att relatera till, kanske gillar jag d

Kommentarer
Postat av: Toffs

haha, man tackar!! kul att du gillar den!! jag gillar din blogg också! Jag och syrran har kommit på en sak: vi ska skriva barnbok tillsammans...jättekul! Vi ska göra det som semesterprojekt...

2008-10-23 @ 22:29:34
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0