Hon fattas oss!

Idag var inte fröken T i skolan. Jag och fröken B kände oss ovanligt vilsna, mitt uppe i grammatikens alla skumma regler och påbud. Hon fattades oss liksom, utan henne blir spypratet inte lika meningsfullt. Man kan kalla henne klistret som håller oss samman.
Tur att msn finns, för alla möjliga uppdateringar hit och dit!

Jag avslutar denna korta session med ett citat från en viss farbror C: "[h]östen är mörkrets, depresionens och självmordens årstid". Jag instämmer inte, som ni alla vet. Hur regnigt och jävligt det än är nu.
Nej, det som fattas är lite skojigheter! Det blir det nästa helg. Och i helgen blir det lugn och ro, BIG TIME!

Dagens video, enjoy!:

 


Coldplay - Viva la vida

Kommentarer
Postat av: Toffs

Min farbror (pappas bror) sa: Det här är en låt för dig, Towe, och du kommer säkert gilla han som sjunger, han är...ja, spinkig och tanig och brittisk... Vad ska man tro om det? För övrigt är det här Coldplays enda godkända låt om du frågar mig...:-)

2008-10-20 @ 04:38:34
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0