Dagens

Dagens outfit, utan bild: mjuksibyxor, sälenstyle och grå luvtröja (lager 157). Samtidigt läser jag modebloggar (alla bloggar handlar om mode...det är tröttsamt) och funderar på om ännu en bekanting väntar smått. Om jag får pussla och fantasiera fritt gör hon det, men det händer faktiskt ganska ofta att fantasin skenar iväg med mig i släptåg.

So far går pluggningen okej, har somnat över grammatiken om någon undrar, men nu är den klar.
Det jobbiga är ju att så fort jag startar datorn för att göra ngot vettigt måste jag kolla så många bloggar som möjligt...
Just nu önskar jag att typ alla på min msn-lista kunde få ändan ur och börja med detta rogivande nöje. För då slap jag prata med dem...

Osocial idag? Nähä?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0