Dagens

Eftersom hjärnan snurrar på för fullt med litteraturtjaffs tänker jag int skriva något djupt filosofiskt, men jag känner ändå att jag måste få ur en del tankar som snabbar och förstör i hjärnan.

Dagens...
...mat
: frukost, och till lunch min bästa: rårakor. Jag hjärta potatis!
...ork: tränade gym). Mycket bra.
...kläder: favvojeansen (mycket håliga) kom fram efter lång vila i graderoben.
...tanke: p-piller är dyrt, men vad är altrenativet liksom?
...nyaste: farbror Cs telefon. Jag har inget nytt.
...kaffemängd: so far, fyra bryggkoppar, alltså typ två halvfulla muggar. Finns risk för att det blir mer snaaart.
...plugg: modernism. Jag är lätt trött på det efter i våras, men men...
...prat: hm, lite med C imorse, annars är det dåligt med det...
...liv: urdött. Äta, plugga, träna. Kul!
...låt: det är många idag, av någon anledning... Kanske...den? Eller...den?
...video: (nästan som dagens låt, jag vet...) Lite töntig menmen...


Agnes - On and on

Egeeeentligen skulle jag nog ha Brucan som dagens video, men youbajstube vill inte det, så ni får vackert klicka dit för att se honom, och tokhunkig som han är tycker jag allt att man bör göra det.

Usch, nu måste jag ta tag i alla andra tankar. Segt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0