Vad är det för en dag?

Det är ingen vanlig idag idag, för idag fyller världens raraste Pernilla år. 24 hela gamla år, nästan ett år yngre än mig, fast vi har gått i samma klass i hundra år. Jag har tur som har henne, och idag ska jag passa på att berätta det.
Idag är också dagen då jag måste göra ALLT för att hålla mig för skratt under seminariet med en viss lärare. Jag begriper inte alls hur det ska gå till, men men...
För övrigt, när Filip blir tillräckligt gammal ska jag göra en sån där paketkalender åt honom. En sån som fröken Skåne gjort åt sina lillebrorsor. Under tiden fantiserar jag ihop en historia i 24 delar för mig själv.

Kommentarer
Postat av: Toffs

det gick ju bra att hålla sig för skratt ju... jag blir gaaaaalen på henri dock. varför i helvete måste han ställa så korkade frågor? Varför måste han klänga på oss? Varför? Jag förstår inte.

2008-11-18 @ 19:04:05
Postat av: Anonym

lillebror nr äldst råkade få syn på denna kalender häromdagen. hans ögon var större än tellus. garanterat :)

2008-11-19 @ 20:33:27
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0