Lost

Jag försökte börja titta på serien Lost en gång, men jag fattad ingenting. Jag tror de hade varit på den där ön i typ tre år när jag ramlade in i serien, så det kanske inte var så smart. Men jag är överhuvudtaget inget fan av sånadära oändlighetssreier, där ett problem bara fortsätter och forstätter.... (Tänk: Prison break där de rymmer eller försöker rymma eller vad-de-nu-gör i tre säsonger, minst.)
Men det var inte detta jag skulle prata om. Jag kom bara in på det därför att jag känner mig lost, lite förvirrad och borttappad eftersom skolan så plötsligt slagit av på farten. Därför spontanbloggar jag utan något vidare ämne alls.
En nyhetsuppdatering kanske? Herr M (Filips pappa) har skrivit upp mig på hans skolas vikarielista nu, så snart kanske jag får träna på mina lärarkunskaper på de små barnen. För små är de; låg- och mellanstadiebarn. Men det ska nog gå! Jag tränade massor på attt vara sträng men rättvis förra terminen, det tänker jag plocka med mig.
Det var allt i dagens nyhetssänding.

Ett axplock bilder från förr och nu:

       

     

Jul i örebrolägenheten, Elsa för några veckor sedan, fröken M&jag för evigheter sedan, jag i ICAs lunchrum, fröken As bästa kort!, en nyfödd alienElsa, herr C på sin 25årsfest, Ebba&pontus och mamma ritar för några helger sedan.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Lost får mig att känna mig lost... och det där tjatet om identiteter är ju lite tröttsamt numer. så jag har inte sett ett avsnitt av vare sig lost eller prison break. Historien upprepar sig ju gång på gång... Jag vill ha tillbaka tentan NU. När får man det tror du?

2008-11-19 @ 21:22:17
URL: http://gilgamesh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0