Kan någon...?

Kan någon komma och tänka åt mig? Ta mina beslut och fundera ut min rätta väg. Berätta för mig vart jag ska gå, vilket håll jag ska vända åt nu. Kanske hjälpa mig att överleva, slåss mot det som motstånd kräver, och älska det som älskas bör. Se till att jag uppnår alla fysiska behov, som Maslow sa, och inte gå under superegot? Låt inte fel komma in, låt den rätte komma in, och se till att demonerna stannar utanför. Se till att kag stannar där jag bör vara.
Kan någon tänkas ta det ansvaret? Vemsomhelstnästan, någon med fin initiativförmåga, utan beslutsångest och en extra uppsättning velknappar, kanske?
Jag vill lämna in min hjärna på service, men vem ska då tänka åt mig? Någon? Du kanske.

Nog med dravel: ska jag spinna ikväll, eller ska jag sitta hemma och ångesta över tentan?

 Toffs: eftersom du vägrar vara online samtidigt som mig så pratar jag med dig här: en liten fika tar jag gärna, tyvärr inte längre än till tio i elva, för elva ska jag träffa fröken B på bibblan och sistaminutenplugga. Vill du med en sväng då? Men gärna lite tid efter lektionen som sagt! En kaffe och femtiominuters snickesnack.

Kommentarer
Postat av: Toffs

Det låter kanonbra det!!

2008-11-13 @ 07:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0