Förtydligande

Eftersom kära fröken T inte har infunnit sig på msn ännu så pratar jag lite med henne här, om det går för sig?
Jodå, jag provade "Samantahs" skor, men det är en väldigt försvenskad Samantha. En Samantha som hon skulle vara om hon bodde i en småstad som Falun, kanske. Hon har många skor i alla fall, och även om de är mer kopior än äkta så liknar de SATC-tjejornas skor.

En till sak fröken T; är du också lost i plugget? För det är jag. Har ingen aning om vi förväntas göra något till i morgon, eller när första utkastet ska in. Trots mycket letande på Fronter sitter jag mest och tittar, och överväger allvarligt om jag ska ta mig an litterturtentan istället.


Ingen video eller lista eller så idag, inte ännu i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

babe. jag saknar dig

2008-11-10 @ 13:17:18
URL: http://micela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0