Eftersom att

Eftersom att jag verkligen är extremt dålig på att plugga just nu, det är helt enkelt lite för mycket gymnasiekänsla på mig nu, så kan jag lika gärna uppdatera en smula.
Eftersom att uppdatera här är i alla fall att skriva, och det är ju det jag borde göra nu.
Eftersom att kära fröken M (har nog nämnt henne vid annat namn förut, möjligen fröken MC eftersom det är så jag ser hennes namn) har hittat hit tänkte jag skriva.
Eftersom att min hjärna behöver motioneras och bantas ner från alla onödiga tankar.

Eftersom allt det skriver jag ännu ett tomt, halvtrasigt inlägg utan egentliget syfte.
Men det kanske inte gör något?



För övrigt hörde, eller snarare läste, jag någonstans att Darin och Nina Persson är MQs julhuvudpersoner i år. Jag vet inte hur de pusslade ihop det pusslet, vart de fick tag i de bitarna, men jag tycker det är ganska coolt. Tror jag. Jag menar, Nina Persson är cool, så det måste ju kunna smitta av sig på herr D. Eller?
För övrigt gillar jag att han bara är Darin. Lite som en tjej. (Madonna är väl det tydligaste exemplet på detta, men ofta får alla damer vi nämner bara vara ett förnamn, medan männen kallas vid efternamn. Dumt och nedvärderande tycker jag!)
För övrigt funderar jag på att börja säga vem jag blogg-är när jag kommenterar. Men jag har inte bestämt mig än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0