Dagens?

Jag är klar med Boken nu. Och den var faktiskt riktigt bra. Jag älskar slut som den. Nu väntar bara filmen då, kanske kan locka med någon skräckälskande person. För det är klart den ska ses! Även om boken alltid är bättre vore det skoj att se hur herr Alfredsson tolkat den, av trailern att döma ungeför likadant som mig. Jag har i och för sig för mig att jag sett trailern förut, så kanske fanns den med någonstans i bakhuvudet när jag läste.

Nåja, imorgon ska jag tröffa föken A på stan, precis som vi så ofta gjorde förr, innan vi började läsa olika kurser, plugga för mycket och vara hängävna sambos. Det blir mysigt, och jag har blivit utlovad julklappsprat (vad nu det innebär).
Till henne, dagens video:



Troll - Jimmy Dean

Jag älskar gladpop, även om det är från nittonhundraaldrig.

Varför i hela världen är det så svårt att sätta fart? Att göra något man kan, man vet ska göras? Varför är det så mycket lättare att fundera ut bra formuleringar, tankar, än att skriva ner dem på papper? Varför?

Kommentarer
Postat av: Therese

Vad kul att boken var bra! Själv har jag inte kommit igång med den än, är nog kanske lite rädd för att bli rädd :)



Men det känns peppande nu när både du och Towe säger att den är bra. Nu ska den läsas!

2008-11-05 @ 12:34:59
Postat av: Anonym

skönt att se Falubandet Troll på din blogg =)

2008-11-05 @ 14:14:08
Postat av: Anonym

NU ÄR JAG HÄR OCH SLÄPPER ALDRIG DIG UR SIKTE! KÄRLEK

2008-11-05 @ 15:03:11
URL: http://micela.blogg.se/
Postat av: Helena

Gud vad mesig jag är nu men jag måste svara på Therese, om hon ser detta:

LÄS DEN NU så kan vi tre små tanter gå o se filmen sen =)

2008-11-05 @ 15:16:05
URL: http://frokenwallenlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0