Beyond retro

Oh boy vilken skön helg! Att träffa Andy igen var såklart höjdpunkten. Även om en full engelsman nådde högst i Stockholm den natten då han klättrade upp i ett träd vid ett stup... Andy frågade om jag "känner några bra sjukhus i Stockholm", och det sammanfattar nog den händelsen rätt bra.
Annars var det lungt. Vi fick sova lite längre än engelsmännen, men ändå var vi trötta. Sushi med stronge herr R (som inte kan äta med pinnar!) och hans fröken L piggade upp en smula. Gott var det, och mätta blev tre fjärdedelar av gruppen. Gissa vem som tänkte ta ett mål på Max efter det... (En viss soon-to-be-polisman förstås!)
Shopping gick ungefär som planerat; tre tröjor för herr C, ganska dyra egentligen men han hade papperslappar som gjorde dem nästan gratis. Jag handlade på mina nya favvobutik (mest för att den inte finns i Dalarnatrakten), och så på Beyond retro. Som jag längtat! Inga kläder dock, tröjorna stod Monki för, men väl ett par skor och en väska (matchande!). Dyraste inköpet blev på Sveriges vanligaste skobutik. Inte så speciellt, men det kändes väldigt rätt.

Nu är helgen helt över, efter dans, vin, popcorn, promenerande, mys, handling och mycket roligheter. Och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för... Tentan är gjord, och jag tror utandningen får fortsätta även idag. Bäst jag frågar vad Toffs gör, i händelse av...

Kommentarer
Postat av: Toffs

nix pix, inget plugg gjort...har för övrigt inte masat mig ner till ica och tankat telefonen heller..mailkorrespondensen mellan mig och fredag är i full gång, han pepprar mig med text. jätteskoj! man får dock en bild av karln som man inte får i skolan och jag kommer förmodligen ha lite bekymmer med att hålla masken om det blir nåt textprat imorgon...haha

2008-11-17 @ 22:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0