Välkommen sköna maj!

Iadg är jag lagom traditionell och vårstädar. Big time!
Eller ja, att plocka undan grejer, damma, dammsuga och torka golv kanske inte räknas? Man (du, jag, vi, oss alla) kanske måste elda en majbrasa för att det ska räknas till äkta vårstädning. Men jag anser att min städning räcker, så stökigt har vi det då rakt inte!

Snarare privat än personligt, inte klurigt bara rakt på. Inte så spännande.
Men idag är en sådan dag. Allt är bra, och då är det ju inte så spännade att blogg, finns inget att skriva.

I iPoden: Jan Mårtensson. Mycket bra mycket bra!
Läste dessutom ut Hjälp! Jag heter Zibiegniew (pardon my polish) imorse, mycket skojig. Och en sådan där rolig bok som utspelar sig under mycket kort tid (en släktfest), men ger en fantastisk bild av en hel släkt (med så kallade flashbacks). I love.
Så nu är en invandrarbok avklarad. Nästa blir ääääntligen Ett öga rött (skam på mig!). Sedan en vanlig, Flyga drake. Den är nog tyngst. Jag börjar i rätt ände så att säga.

Hoppas alla mina framtida bekantingar lär sig älska alla slags böcker också...

En promenad är nog, i nya H&M-skor. I love, repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0