På bloggfronten intet nytt

Usch vad oaktiv jag känner mig.
Här och överallt annars.
Jag kommer då rakt inte igång med plugget, kanske beror det på den underbart sköna helgen, kanske beror det på att jag vet att jag är före alla andra.
Livet är skönt, faktiskt. Jag okar inte oroa mig, orkar inte vara rädd för det som jagar mig då och då.
Bättre är att leta tvättid och försöka komma igång och skriva ååtminstone en liten turddelutt.

Jag längtar massor bort, kanske mest till Bejing igen, och Nottingham, och vem vet?, kanske blir det en jungfrutur till Vännernas , Sexandthecity-tjejernas och Seinfelds huvudstad snart. Vi sparar och planerar, en tur till N.Y nästa försommar vore inte fel!

Tjooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0