Hua, nr...63

Eller så.
Jag har just skickat iväg den där förbenade fördjupningen, och är så nervös över vad de andra ska tycka att jag mest av allt vill gå och kräkas.
Jag vet att det var dax att skicka texten nu, för jag är så trött på den att jag vill spy. Jag känner mig faktiskt väldigt illamående. Men kanske är det inte nervositet, kanske är det bara det nya champange-fläder teet jag svepte till lunchgröten...

Nu ska jag träna bort nervositet och mindervärdeskomplex, go me!
Varför slutar jag aldrig jämföra mig? Är det inte dags att bli...mogen? Eller vuxen? Eller någorlunda säker.
Jag som ska bli lärare och allt ju...

Hej hej, kom och ta mig långt härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0