Hm.

Att starta upp dagens arbete är det som är det svåraste. Alltid.
För:
Först gäller det att kolla mailen.
Sedan måste jag kolla vissa obligatoriska sidor.
Sen måste jag läsa igenom lite spridda saker.
Sedan har det gått så lång tid att jag blivit kaffesugen, egro jag måste göra kaffe.
Sen måste jag dricka lite av kaffet, för att piggna till och orka börja.
Och till slut, mina vänner, är det dags att sätta igång!
Jag har kollat mailen, den här sidan (räknas som obligatorisk sida) och kollat lite spridda saker (vem som ska läsa den där jävla fördjupningen, vad uppgiften egentligen går ut på osv.)
 Men. Jag tänker börja skriva nu. Trots att jag är extremt kaffesugen. Men jag måste låta tänderna vila i en halvtimme först, om inye annat.

Vad många men det blev. Två och en halv, på ett ungefär.
Menmenmenmenmeeeen...wooouuuuuooooo...menmenmenmenmenmen...waaaaahhhhhaaaa....meeeeeeeen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0