En sån där dag...

Idag har jag inget intresse, ingen inspiration. Alls, Överhuvudtaget.
Helst vill jag sätta mig på balkongen och spontanläsa lite gammal Filip&Fredrik.
Men, plugget kallar. Jag skriver och skriver, nästan i onödan känns det som. Är inne på sista renskrivningen nu, sedan hoppas jag hinna bläddra i boken innan/efter träning. Men det kanske inte går. Imorgon blir det som tur är/tyvärr jobb så då hinns ju inte mycket. Kanske var jag dum mot mig själv som sa Ja, men en tur till Skolan på onsdag och tre timmars tåg på fredag kanske löser den värsta krisen. Hoppas.
Jag tvingar mig själv, pressar mig hårdare, både i spåret och vid datorn. Hoppas det lönar sig, annars kommer jag gråta floder över förlorade reggaetimmar Jamaica style.

 Change of place vore inte helt fel, faktiskt...


Drömma får man, absolut, till och med jag, men egentligen inte när plugget väntar...
Hua. Sommarlov, snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0