Dagens

Jag är egentligen alldeles för trött för det här, min hjärna är överkörd av tåget och kroppen tappad frn ett flyplan på 10 000 meters höjd. Illa.
Men en kommentar gällande ett inlägg om Hallsbergs geografi piggar upp mig väsentligt, och för att...nja, inte reda ut eventuella missförstånd, men för att ge en bild av de motsättningar som finns i lilla lilla Närke publicerar jag det, trots att det inte är någtra större problem, egentligen, att klicka sig till kommentarerna:

Stronge herr R om Dagens lista:

Jaha, så var vi där igen.. Det verkar som att ett litet missförstånd har smugit sig in i texten, nämligen angående vilken sida av järnvägen som är den "rätta" i din barndoms stad..:) Som de flesta vet så är det den södra sidan som är den mest civiliserade boplatsen inom kommunens gränser. Även om undertecknad just nu råkar befinna sig långt bortom, och snart ännu längre, från den gränsen.



I fredags (kväll): Var Kåren med vilda fröken AX hur kul som helst! Vilken dans! Vilken sång! Vilke show!
I lördags: Var jag trött, men hängde på stan med hela gänget (fröken A och herr Willywonka är stommen), sedan blev jag trött och less och möjligen sjuk? Eurovison sågs själv, efter lite garderobsstädning.
Igår: Var jag ännu tröttare, men gymmade ändå, blev inte så varm mest kallsvettig, och såhär i efterhand var nog det inte så bra...
Idag, nu: Är jag ännu tröttare och snorigare och har ännu mer ont överallt än igår. Jag förbannar alla fördjupningar och hoppas på att seminariet blir flyttat långt fram så jag har en chans att försvara, förklara!, mig.

Jag tror jag ska vila. Och att halsen nu börjar svullna. Kan jag vara allergisk mot något? Kompisbråk kanske??

Ser fram emot: Några dagar i juni då fröken A återigen är i Falun, efter lite rundresning till Italien och den finska skärgården.

Over and out, peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0