Dagens lista

Dagens fredagsfräckis (nr 2) var inte lyckad. Jag lovar att min herr C hade skrattat, men kul var den då inte. För den som undrar.



5 saker på min "Att göra lista" idag:

1. Pilla klart med fördjupningen
2. Skicka in fördjupningen
3. Trääääänaaaa
4. Kanske gå på systemet
5. Dricka vin med AX och bli somrigt salongsberusad

5 dåliga egenskaper: alldeles för självkritisk, stressad till tusen, ofokuserad (mest vid stress), lätretad (inte bra med en vän som herr C vid min sida), städmanisk


5 platser där jag bott:

1. På "fel" sida i Hallsberg (=Korsbergsgatan)
2. På "rätt" sida i Hallsberg (=Tallstigen)
3. Edinburgh
4. Örebro
5. Falun
     Och om två sidor av Hallsberg inte räknas så kanske en buss i Sydamerika räknas, trots att det bara var två månader?


5 jobb jag haft:

1. Varuupplockare, och senare kassörska, på ICA
2. Lantbrevbärare
3. Au pair I Edinburgh
4. Kassörska på lite olika ICA
5. Fruktexpert på Willys




Jag är innerligt trött på fördjupningen och längtar till kvällen med vilda fröken AX.

Kommentarer
Postat av: Stronge herr R

Jaha, så var vi där igen.. Det verkar som att ett litet missförstånd har smugit sig in i texten, nämligen angående vilken sida av järnvägen som är den "rätta" i din barndoms stad..:) Som de flesta vet så är det den södra sidan som är den mest civiliserade boplatsen inom kommunens gränser. Även om undertecknad just nu råkar befinna sig långt bortom, och snart ännu längre, från den gränsen.

2008-05-24 @ 14:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0