För den som undrar

Jag har inte läst ut en bok idag. Inte ens börjat läsa en bok, jag kände att tankarna från de två tidigare läst måste få sjunka in, känslorna måste lägga sig innan jag går på nästa. Imrogon på tåget ner mot slätterna tänkte jag dock påbörja en ny, oklart vilken. Sommardöden fanns ju då rakt inte på pocket någonstans. Illa.

Dagens hunnit-med:
Morgonpromenerat.
Städat iPoden.
Minigymmat.
Städat.
Bakat x 2.
Mailat.

Och snart, mycket snart, i en TV nära dig, blir det fotboll. På hög nivå, hoppas jag. Heja Sverige, och mest Zlatan. Såklart, vad trodde du?

Sommar på bryggan (Inga ord behövs.)




EM-tankar:

Jag var förvånad att det blev lika mellan Rumäninen och...var det Frankrike?. Men det var okej. Mer än okej var det att holländarna spöade skiten ut de mesiga italienarna! heja säger jag bara!
Jag upptäckte för övrigt senast igår att England (eller Skottland för den delen) ju inte är med i årets EM. Trist, det är mitt bästa lag efter Sverige och jämns med Tyskland. (Och nej, inga mobberier för mitt val av Tyskland som bästa lag. I just like them.)



Chip chip cheerio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0