Tärningen är kastad!

Nog är det bra fånigt, klockan står på ringning (5.15 för de antecknade i  intresseklubben) och så vaknar man tjugo minuter innan... Hmpf!
Dagen fortsatte ungefär i den stilen: ordern slarvades bort och vi förlorade en timmes arbete. Det känns alltid...sådär. Sedan gick det bättre, förutom att jag hade en miljard frågor och koll på ovanligt lite. Jag skyller på örat. Bara en halvtimme extra, men den kändes inte, inte alls faktiskt! Ovanligt pigg, men så vet jag ju att de tidiga morgnarna är en begränsad företeeöse i sommar. Sista veckorna blir det bara så två gånger i veckan.

Mycket tvspel annars, jag ska klara mitt Skottlandsprojekt är det tänkt. (Crash Bandicoot: The wrath of Cortex) Vi kan i och för sig, antagligen, most likley, ha varvat det där, men hey, nog vill man (jag!) göra det ensam också.

Herr C har köpt cykel, för att fira att detta är hans första lediga dag på hans blott fyra veckor långa semester. Han är inte så lat som en viss strong herr R som ska ha sex veckor innan hans Polispolispotatismosutbildning börjar.


Visst fick jag svar! Från lära gamla Närke, där fröken A villigt ställde upp som Sex and the City-dejt. Hade jag inte tagit hand om bananerna och alla äpplen och sånt hade jag naturligtvis tackat Ja meddesamma.
Närkenerverna drar alltid för övrigt, även om Dalarna börjar kännas i blodet.


Ps. Jag är inte riktigt säker på vilken tärning jag syftar på där i början, men det kändes bra att ha med det. Det är en sån dag helt enkelt. Ds.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vi får ta det en annan gång helt enkelt :) Filmen kan ju trots allt säkert ses fler gånger på bio/på dvd eller vad man nu önskar ;)

2008-07-07 @ 19:14:43
URL: http://amandalagerquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0