Ligga, gifta, knuffa (the rerun)

Jajemänsan, eftersom kära fröken A var så duktig på denna dära leken från morognprogrammet kör vi den igen!
På vågen till Maxi kom jag fram till dagens tre herrar:
Håkan Hellström. Lars Winnerbäck. Jocke Berg. Ligga, gifta, knuffa? Det skulle vara intressant att se vem hon väljer, jag vet tydligt vem jag skulle välja att dansa "Utan dina andetag" med.

Jag har en alternativ utmaning, om de tre låtskrivarna känns för jobbiga att välja mellan:
En engelsman, en skotte eller en irländare? Ligga, gifta, knuffa? Någon?
Jag knuffar skotten för fulheten, ligger med irländaren (för den någorlunda snyggheten) och gifter mig med engelsmannen för den torra humorn och de möjliga miljonerna på banken (så kan vi alltid flytta till ett något billigare slott i Skottland). Lätt som en plätt!

Dagens bild:



The White Stripes, bara för att Jack är het.

Och kom ihåg! Ikväll är det jordens bästa program: Morden i Midsummer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0