Sjukdomstider

Om jag blir sjuk till bröllopet, som alltså går av stapeln på lördag, dör jag nog en smula. Det som vi har väntat så på! Ända sen den där kvällen, natten, i juli då vi fyra blev runda under fötterna och en viss fröken, snart fru!, P skuttade i vattenpölar hela vägen hem.
Jag har tagit alvedon, echinagard, extratabletter och ska nu trycka lite grapefrukt innan stärkande promenad till den gamla Högskolan. Spinningen hoppar jag.
Dessa åtgärder borde väl om något hålla mig frisk?!
Eller...?

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja d låter som om du gör rätt huskurer...själv gurglar jag i whiskey, ett tips bara...spotta ut skiten sen! Håller tummen att du frisknar i, för bröllop vill man inte gärna missa, såvida d inte e nån skata eller så som ska gifta sig (men d har jag förstått att d inte e).

2008-01-29 @ 16:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0