Min dåligaste ovana

Jag har en dålig ovana. Den märks då och då. Speciellt när ljudet i min halvtrasiga mp3 är extra bra.
Grejen är den att jag mimar när jag hör en bra låt i min kära musikmaskin. Ganska öppet och gärna med ett danssteg till, liksom för att förstärka effekten.

Mina bästa låtar just nu är:

Logiskt
- Petter feat. Säkert! (trots ihärdiga blogginlägg om den kan jag den inte så bra, jag kan mest biten där hon den där tjejen sjunger)

Don't stop me now
- Queen (jag inser att jag upptäckt den fenomenala gruppen x antal årtionden försent, men de är för sjutton lika bra för det!)

Vild och skild
- Magnus Uggla (den kan jag nästan så bra att jag kan ställa upp i det något udda programmet Singing Bee med den, om någon nu skulle få för sig att fråga)

Back to black - Amy Winehouse (fortfarande så kviiiiidande bra! Jag är fast och kommer alltid drama-queen-sjunga den)

Så nu vet ni detta.
Nu kan ni sova lungt. Såklart.
Peeeeeaaaace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0